شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور در منزل خانواده‌های آسیب دیده به این معنی است که همه ما دغدغه مند شما و به فکر شما هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه که با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و تیپ انصارالحسین(ع) برگزار شد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلات به وجود آمده در مدت ۹ ماه گذشته، اظهار داشت: علیرغم سختی‌هایی که این ویروس منحوس با خود به همراه داشت، اما صحنه‌های بسیار زیبایی توسط مردم ما در عرصه خدمت رسانی و کمک‌های مومنانه رقم خورده است.

وی با بیان اینکه برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه زمینه‌ساز امیدآفرینی در دل جامعه است، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین صحنه‌هایی گویای آن است که ارزش‌های انسانی در جامعه زنده است و لذا باید این حرکات ادامه داشته باشد.

امام جمعه همدان افزود: البته در میدان خدمت‌رسانی چهره‌ها و ظواهر ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد و یکی با لباس رزم، یکی با لباس پرستاری و دیگری با لباس جهادی به خدمت رسانی بپردازد، اما آنچه مهم است حاکم بودن روحی واحد در همه آنها و آن هم روح خدمت رسانی و همدلی است.

وی خواستار توزیع هر چه سریع‌تر اقلام موجود در رزمایش شد و گفت: توصیه بنده به نیروهایی که قرار است تا این اقلام را توزیع کنند این است که هر چه زودتر و حتی اگر شده برای یک ساعت زودتر، اقدام به توزیع بسته‌ها کنند، چرا که ممکن است خانواده‌ای برای ظهر امروز به این ارزاق نیازمند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه در توزیع بسته‌ها باید کرامت انسانی افراد حفظ شود، مطرح کرد: شاید اقلام موجود از نظر ریالی ارزش بالایی نداشته باشند، اما همین ارسال بسته‌ها و رسیدن آن به یک خانواده آسیب دیده خود ایجاد کننده امید و آرامش در بین این افراد و جامعه است.

وی با تقدیر از نیروهای جهادی به دلیل توزیع بسته‌های معیشتی، اظهار داشت: حضور در منزل خانواده‌های آسیب دیده به این معنی است که همه ما دغدغه مند شما و به فکر شما هستیم.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان به طرح شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: در طرح شهید سلیمانی که به همت بسیج در حال اجرا است نیازمند  همراهی همه مردم هستیم تا بسیاری از مشکلات بهداشتی برطرف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha