پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: تقویت سازمان تامین اجتماعی می‌تواند در توسعه عدالت اجتماعی تاثیرگذار باشد و این افزایش توان نیز می‌تواند در برخی از موارد نواقص موجود را جبران کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی همدان با تاکید بر لزوم تقویت این سازمان در عرصه خدمت رسانی‌ها، اظهار داشت: تقویت سازمان تامین اجتماعی می‌تواند در توسعه عدالت اجتماعی تاثیرگذار باشد و این افزایش توان نیز می‌تواند در برخی از موارد نواقص موجود را جبران کند.

وی با بیان اینکه در دین اسلام نیز بر رسیدگی به اقشار محروم بسیار تاکید شده است، مطرح کرد: اگر از نظر اسلامی هم به این مسئله نگاه کنیم، رسیدگی به اقشار کم درآمد و با بهره‌برداری کمتر جزء وظایف حاکمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که کارهای سازمان بهتر و جدی‌تر پیش برود، عنوان کرد: بسیاری از مسائل در بعد کشوری است و لذا نیازمند توجه بیشتر دولت به این مجموعه در تصمیم گیری‌ها هستیم.

وی به تشریح نقش سازمان تامین اجتماعی در تحقق بخشیدن به شعار سال پرداخت و گفت: به جهت ارتباطی که سازمان تامین اجتماعی با واحدهای مختلف و کارآفرینان دارد، این سازمان می‌تواند نقش اساسی را در راستای رونق تولید ایفا کند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: تا جایی که امکان دارد و در اختیار مدیران است انتظار داریم که در بحث تولید همراهی با واحدهای مختلف صورت گیرد، البته این حمایت‌ها باید در چارچوب قانون باشد و مبتنی بر آن حرکت کنیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی و بیکاری کارگران، اظهار داشت: متأسفانه فضای کرونا و پرداخت بیمه‌های بیکاری، کار سازمان را سخت‌تر کرده است و لذا نیازمند تقویت این سازمان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی وجود بیمه تکمیلی برای همه بیمه شدگان تأمین اجتماعی را گامی مهم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: امروز نیاز به آن داریم که عدالت اجتماعی در جامعه جدی‌تر گرفته شود و یکی از این راه‌ها تقویت سازمان تامین اجتماعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha