پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریک هفته پژوهش/همدان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، گفت: تحقیق و پژوهش به بشر این توانایی را می‌دهد که با دنیای پیرامون خود ارتباط بهتر و باکیفیت تری برقرار کند و به اهداف و آرمان های خود دست یابد و باید دانست که دستاوردهای بشری همگی حاصل پژوهش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، معصومه ناطقی خمسه، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی هفته پژوهش‌ و فناوری را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال امیر المومنین (علیه السلام): کُلُّ وِعاءٍ یَضیقُ بِما جُعِلَ فیهِ إلاّ وِعاءَ العِلمِ ؛ فإنَّهُ یَتَّسِعُ بِهِ؛ هر ظرفی وقتی چیزی در آن بگذارند، گنجایش خود را از دست می دهد، مگر ظرف دانش که با افزودن به آن، گنجایشش بیشتر می شود.

تحقیق و پژوهش به بشر این توانایی را می‌دهد که با دنیای پیرامون خود ارتباط بهتر و باکیفیت تری برقرار کند و به اهداف و آرمان های خود دست یابد و باید دانست که دستاوردهای بشری همگی حاصل پژوهش می باشد.

نامگذاری هفته ای با نام پژوهش نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه جامعه را دارد و فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاش‌های پژوهشگران و تشریح دستاوردها در حوزه پژوهش است و روز پژوهش روز ارج نهادن به مقام شامخ محققان و پژوهشگران ژرف اندیش، حقیقت طلب و خستگی ناپذیر است.

اینجانب هفتۀ پژوهش را به همۀ پژوهشگران و صاحبان علم و اندیشه بویژه پژوهشگران حوزوی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همت پژوهشگران محترم، شاهد موفقیت در توسعه علمی حوزه های علمیه و تولید علم و بالطبع کشور عزیز ایران باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha