پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عقیدتی ارتش

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان از آغاز فرایند جذب طلاب برای گذراندن دوره خدمت سربازی از میان روحانیون حوزه‌های علمیه خبر داد.

حجت الاسلام حسن مقدم، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز فرآیند جذب روحانیون برای گذراندن دوره ضرورت در این نهاد، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از میان روحانیون معظم حوزه‌های علمیه جهت گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در سازمان مربوطه اقدام به جذب نیرو می کند.

وی افزود: از روحانیون محترم همدانی که متقاضی خدمت در این سازمان هستند دعوت می شود تا با مراجعه به عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی همدان و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۴۴۷۷۱۶۲۵ از جزئیات بیشتر این اقدام مطلع شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان به تشریح شرایط جذب در سازمان عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی برای دوره خدمت پرداخت و مطرح کرد: تمامی طلابی که حداقل دارای مدرک سطح یک حوزوی هستند و براساس قوانین نظام وظیفه، مشمول اعزام به خدمت سربازی هستند می‌توانند برای این کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمامی افراد جذب شده در یگان‌های ارتش مستقر در استان همدان به خدمت مشغول خواهند شد، خاطرنشان کرد: حوزه کاری طلاب در راستای. فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی خواهد بود و همچنین در طول مدت خدمت از دیگر امتیازات مصوب نیز بهرمند خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد NL ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام من خودم سرباز ارتش بودم هیچ خبری از اولویت دراستخدام نیست فقط دنبال گزارش برا کارای خودشونن
  • هاشم جوکار IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    به عنوان سرباز طلبه میخوایین یا استخدام هم دارین حقوق چند هست