جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / تودیع و معارفه امام جمعه قهاوند

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پرخطر و لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی، نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه برگزاری نمازهای جمعه منوط به تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا است،  اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پرخطر و لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی، نماز جمعه این هفته همدان، در سراسر استان برگزار نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل و شیوه نامه‌های بهداشتی و همکاری با کادر درمان، مطرح کرد: برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در هفته‌های آینده بر اساس شرایط بهداشتی با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط اطلاع‌رسانی می‌شود و امیدواریم که هر چه زودتر شاهد برگزاری نمازهای جمعه در سراسر کشور با حضور مردم ولایتمدار باشیم.

گفتنی است بر اساس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان همه شهرهای استان، در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند و از روز شنبه ۲۲آذر تا روز ۲۹ آذر به مدت یک هفته محدودیت‌های موجود در هفته گذشته، در هفته آینده نیز تکرار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha