پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / تودیع و معارفه امام جمعه قهاوند

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: با فراهم شدن شرایط و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در برخی شهرستان‌های استان، این هفته نماز جمعه اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه برگزاری نماز های جمعه منوط به تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا است، اظهار داشت: با فراهم شدن شرایط و کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در برخی از شهرستان‌های استان از جمله همدان (شهرهای همدان، مریانج، قهاوند و جورقان)، ملایر (شهرهای ملایر، سامن، ازندریان، جوکار و اسلام شهر آق گل)، نهاوند (شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان)، بهار (شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران)، تویسرکان و فامنین این هفته نماز جمعه اقامه خواهد شد.

وی افزود: در شهرستانهای کبودرآهنگ (شهرهای کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو)، رزن (شهرهای رزن و دمق)، درگزین و اسدآباد به دلیل شرایط کرونایی موجود t این هفته نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با تاکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی، مطرح کرد: از تمامی نمازگزاران عزیز می ‌خواهیم با استفاده از ماسک و همراه داشتن سجاده و مهر شخصی و مواد ضدعفونی کننده و حفظ فاصله اجتماعی، با خادمان ستادهای  نماز جمعه همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است، آخرین نماز جمعه شهر همدان در تاریخ ۱۱ مهر امسال به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شده و پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در این شهر تعطیل بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha