جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: حسب مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پرخطر و لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس نماز جمعه این هفته همدان، در سراسر استان برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت های کادر درمان و آرزوی سلامتی برای بیماران، اظهار داشت: حسب مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پرخطر و لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس نماز جمعه این هفته همدان، در سراسر استان برگزار نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل و شیوه نامه های بهداشتی، مطرح کرد: امیدواریم هر چه زودتر با ریشه کن شدن این بیماری شاهد برگزاری نمازهای جمعه و مراسمات مذهبی در سراسر کشور و علی الخصوص استان باشیم.

گفتنی است، بعد از اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان همدان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha