شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پرخطر، با وضعیت قرمز و لزوم رعایت مسائل پیشگیرانه بهداشتی، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اقامه نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولائی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پرخطر، با وضعیت قرمز و لزوم رعایت مسائل پیشگیرانه بهداشتی، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اقامه نخواهد شد.

وی، با تاکید بر لزوم رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر با کاهش میزان خطر و گسترش این بیماری، شاهد برگزاری نمازهای باشکوه جمعه در مصلای های سراسر استان و با حضور پرشور مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین باشیم.

لازم به ذکر است، از ابتدای شروع کرونا، تعداد ۸۳۳۰ نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا شده اند که متأسفانه آمار فوتی های این بیماری ۱۱۲۰ نفر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha