جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفته بسیج

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در استان کردستان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت داردیم که حدود ۴۵۷ هزار از این جمعیت عضو  بسیج می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و نعمت الهی برای خدمت به ملت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بسیج را باید یک فرهنگ جهادی و اعتقادی عظیم دانست که در عرصه های مختلف همواره حضوری جهادی دارد و نمونه بارز آن حضور در دوران دفاع مقدس می باشد.

این فرمانده نظامی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در کشور، افزود: زمانی که با دید کامل به مقوله بسیج نگاه می کنیم به بصیرت و دوراندیشی امام راحل پی می بریم.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در استان کردستان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که حدود ۴۵۷ هزار از این جمعیت عضو  بسیج هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به برنامه های هفته بسیج در این استان اشاره کرد و گفت: امسال به خاطر وضعیت کرونا، بیشتر برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برنامه‌ای با اجتماع بزرگ بسیجیان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ۱۵۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در دست اجرا داریم که بیشتر این برنامه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

سردار حسینی بیان داشت: این برنامه ها از فردا جمعه ۳۰ آبان تا پنج شنبه ۶ آذر در استان کردستان برگزار می شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اجرای ۱۳۰۰ طرح محرومیت زدایی توسط بسیج در سطح استان در طول سال اخیر، بیان داشت: همچنین در این مدت ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان و نیز ۵۰۰۰ جهیزیه برای نوعروسان کردستانی توسط بسیج مهیا شده است.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود گفت: از دیگر برنامه های بسیج می توان به اجرای طرح کرامت در حواشی شهرها، احداث ۲۴۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی و اجرای طرح‌های شهید همدانی و شهید سلیمانی در حوزه محرومیت زدایی و سلامت جامعه اشاره کرد. همچنین عملیات طرح ۲ هزار هکتاری برای محرومان در قالب طرح توسعه باغات در هفته بسیج شروع می گردد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در هفته بسیج بیش از ۶ هزار بسته معیشتی و نیز ۱۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha