پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پور ذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تلاش و اولویت کاری ما باید این باشد که نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص را در بدنه نظام و سیستم حفظ کنیم تا ان شاء الله روز به روز شاهد اعتلای این نظام اسلامی در سطح جهان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز به مناسبت هفته کتاب با مدیر و مسئولان کتابخانه های عمومی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار عنوان کرد: تقدیر از شما فعالان عرصه مطالعه و کتابخوانی بر همه ما واجب و بایسته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: برای اداره بهتر وضعیت کتابخانه ها در سطح استان، کتابخانه امام خامنه ای با امکانات مناسبت در سطح شهر سنندج ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: خوشبختانه کتابخانه امام خامنه ای سنندج از نظر کتب و مکتوب غنی است و این خود ظرفیت بسیار خوب و ممتازی برای علما، ماموستاها و دیگر مخاطبان خواهد بود.

این استاد حوزوی تاکید کرد: همچنین منابع ارزشمندی در زمینه فقه امام شافعی در مخزن تخصصی کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج موجود می باشد و روحانیون و دانشجویان می توانند برای انجام تحقیقات و پژوهش های خود از این منابع استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه خوب مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، عنوان کرد: همه ما سربازان این نظام و انقلاب هستیم و تاسیس مرکز بزرگ اسلامی نیز با این فلسفه انجام گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود گفت: تلاش و اولویت کاری ما باید این باشد که نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص را در بدنه نظام و سیستم حفظ کنیم تا ان شاء الله روز به روز شاهد اعتلای این نظام اسلامی در سطح جهان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha