شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: کارکرد گروه های جهادی طلاب مدارس علمیه کردستان با عملکردی که از خود نشان داده اند، در سطح کشور بسیار مثبتی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، در دیدار با جمعی از نیروهای جهادی طلاب، بسیجی، دانشجویی و... شهرستان کامیاران، اظهارداشت: در شرایط حساس کنون بخش اعظمی از انجام کارها برعهده شما دوستان می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: از آغاز بیماری کرونا در کشور و استان کردستان شاهد ورود داوطلبانه گروه های جهادی به میدان بوده ایم.

این استاد حوزوی با اشاره به حضور خوب گروه های جهادی طلاب، عنوان داشت: گروه های جهادی طلاب مدارس علمیه کردستان با عملکردی که از خود نشان داده اند، کارکرد آنان در سطح کشور بازخوردهای بسیار مثبتی داشته است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیاری از طلاب به همراه نیروهای بسیجی، دانشجویان و حتی مردم عادی در این چندین ماه که جامعه درگیر ویروس منحوس کروناست، همواره در بحث ضدعفونی کردن معابر عمومی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و... فعالیت بسیار چشمگیری داشته و دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در بحث کمک های مومنانه نیز گروه های جهادی طلاب استان کردستان و نیز گروه جهادی طلاب این مدرسه علمیه در چندین مرحله از این رزمایش حضوری مقتدرانه داشته است.

این استاد حوزوی با اشاره به حضور برخی از روحانیون و طلاب جهادی در بیمارستان های استان، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون به صورت جهادی برای کمک به کادر درمان و نیز تقویت روحیه معنوی و دینی بیماران کرونایی خطر را به جان خریده اند و در بیمارستان ها مستقر شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha