جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: تاکنون ۷۰ گروه جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان سازماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمو  الله‌مرادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز بیماری کرونا در کشور و استان کردستان شاهد حضور بسیجیان در کنار کادر درمان بوده ایم که نشان می دهد که بسیج در همه عرصه ها حضوری جهادی دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: امروز جهان استعمار و استکبار برای توقف و حاشیه سازی علیه بسیج همنوا شده اند، زیرا به خوبی می دانند که بسیج همواره پشتیبان این نظام بوده و هست.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: اکنون تمامی برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان مطابق با منش و روش بسیجی است، یعنی همان روشی که امام و رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند.

الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز باید گفت که خدمت‌  کردن وظیفه بسیج است و ستاد امر به معروف آن را در سرلوحه کارها و برنامه‌هایشان قرار داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: تاکنون ۷۰ گروه جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان سازماندهی شده اند.

وی اظهار کرد: مسئولان باید پاسخگو مردم و ارباب رجوع باشند و باید هرگز سرمردم منت نگذارند، ولی با این وجود متاسفانه گزارش هایی به این استاد می رسد که نشان می دهد که برخی از مسئولان وظیفه خود را فراموش کرده اند.

الله مرادی در پایان سخنان خود اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با هلال احمر، طلایه‌داران ستاد استان موظف شده‌اند برای رعایت ضوابط بهداشتی به مردم تذکر دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha