جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیجیان به صفات شایسته و نیکوی بسیاری همانند گذشت، ایثار و... مزین هستند زیرا بسیج و بسیجی نشان داده است که هیچ کاری را از روی بی تدبیری و بی بصیرتی انجام نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج و نام گذاری این هفته بنام این عزیزان تنها برای مجلس داری نیست، بلکه در این هفته باید برنامه های بسیاری در حوزه فرهنگ، دین و... برای اشاعه فرهنگ بسیج در جامعه برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیج بارها در میدان های عمل روحیه انقلابی و انقلابی خود را به نمایش گذاشته است و این نشان می دهد که این نیرو از بطن و دل جامعه و مردم است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه داشتن روحیه بسیجی زمینه ساز پیشبرد بسیاری از کارها خواهد بود، عنوان کرد: داشتن روحیه بسیجی بدین معناست که در انجام کارها، شجاعت، صداقت و... داشته باشیم و همواره در مسیر انقلاب و ولایت فقیه حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: اگر بتوانیم که روحیه بسیجی را در جامعه بیش از پیش تقویت کنیم، در اصل ما توانسته ایم که روحیه جهادی را در بین مردم تقویت کنیم، لذا این مهم باید از اولویت های ما باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیجی همواره به دنبال کارهای سخت بوده و انجام کارهای سخت نیز نیازمند روحیه جهادی است، اظهار داشت: بسیجیان به صفات شایسته و نیکوی بسیاری همانند گذشت، ایثار و... مزین هستند زیرا بسیج و بسیجی نشان داده است که هیچ کاری را از روی بی تدبیری و بی بصیرتی انجام نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم که جامعه بیشتر با روحیه بسیجی که به فرمان امام راحل تشکیل شد آشنا شود زیرا بسیجی دارای صفاتی است که می تواند جامعه اسلامی را به سمت اعلی سوق دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha