پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فدا) و این انقلاب مقدس به  آن نیازمند است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)                   

بسیج واژه ای که هاله ای از نور آن را احاطه کرده و پیروان مکتبش مشعل داران سخت کوشی هستند که در تمامی عرصه های خدمتگزاری نشان از بی نشانی دارند. همان هایی که با اهتمام به حبل المتین الهی – و اعتصموا بحبل الله جمیعا منادی وحدتند. علاوه بر این، با الگوگیری از تعاونوا علی البر و التقوی در صف مقدم خودسازی و پیش قدم شدن در هر امر خیری و با تاسی از امام و الگوی بسیجیان امیرالمومنین علی(ع)، آنان تاب دیدن و شنیدن آه مظلوم و محرومی را ندارند و ستم دیدگان بی یاورند. اما به مصداق اشداء علی الکفار در عرصه جهاد و مقابله با زورگویان و زیاده خواهان کمترین نرمشی ندارند و خواب راحت را از چشمان سلطه گران ربوده اند. آنان در این میدان از اسارت مرزبندی های جغرافیایی رهیده و هر زمان و مکانی که به آن ها احتیاج باشد حضوری مقتدرانه و مدبرانه و به دور از غوغاسالاری های رایج دارند و در راستای ایفای رسالت الهی، در ایران، سوریه، یمن و عراق و بنا به فرموده فرمانده دلاورمان سردار سلامی، اگر آمریکا هم تقاضا و درخواستی داشته باشد، حضوری موثر دارند.

بسیج یک مکتب است که شاگردانش با درک شرایط و تدبیر، شعار «ما می توانیم» را به زیباترین نحو ممکن معنا نموده اند و در تمامی عرصه های نظامی، امنیتی، صنعتی و سازندگی، اجتماعی و سیاسی، حرف اول را می زنند و دل در گرو کدخدا و عوامل مزدورش ندارند. بسیجی نگاهش به خدا و داشته های خویش است و جا به جایی و تغییر رؤسای هر کشور سلطه گری نه تنها آمریکا بلکه سایرین، خللی در عزم و اراده آهنین آن ها ندارد چرا که سیاست مداران دموکرات و جمهوری خواه آمریکایی سر و ته یک کرباس اند. اگر ترامپ براساس خوی وحشی گری فرمان ترور سردار دل ها سلیمانی قهرمان را صادر می کند، بایدن دموکرات مدت ها قبل از او، آرزوی ایجاد ناامنی در ایران و دلهره در تک تک خانه و خانواده هر ایرانی را داشت.

بسیج مکتب عاشقانی است که در آحاد آن، کویر جان خویش را از سرچشمه حیات بخش ولایت سیراب نموده، لذا ما طلاب بسیجی ضمن گرامی داشت هفته مبارک بسیج و بیعت مجدد با فرامین امام راحل خمینی کبیر(قدس سره)  و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و دعوت آحاد مردم به انسجام و یکدلی و پرهیز از اختلافات و حرکت بر محور ولایت، به تمامی ستم پیشگان و نظام سلطه در راس آن آمریکای جهان خوار اعلام می داریم که دست از توطئه علیه ایران اسلامی و ملل محروم بردارند وگرنه ضمن به خطر انداختن منافع آمریکا در سراسر دنیا، به عمر ننگینشان پایان خواهیم داد.»

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha