جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته بسیج

تبریز/ امام جمعه منطقه آزاد ارس ـ جلفا با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سنجری، امام جمعه منطقه آزاد ارس ـ جلفا با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است» ـ واژه پرمعنایی که در وصف بسیج از سوی حضرت امام خمینی(ره) بیان شده است نشان از جایگاه والا و اهمیت این نهاد مردمی بی منت است که یادآور از جان گذشتی های فرزندان بروند، شجاع و غیور ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است و همواره تفکر بسیجی راه مقابله با بحران‌ها بر مبنای وحدت مردمی است، پر واضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله برکسی پوشیده نیست.

امروز که کشورمان درگیر بیماری منحوس کرونا شده است و روزانه صدها تن از هموطنانمان بر اثر این ویروس جان خود را از دست می دهند باز هم بسیج در این دوران رکوردهای بسیار خوبی را بر جای گذاشت و با نظارت وزارت بهداشت بیش از ۷۰ میلیون نفر را غربالگری کرد؛ امروز ۵۵ هزار پایگاه مقاومت در کشورمان به غربالگری مبتلایان به کرونا کمک خواهند کرد؛ ضمن آنکه ۲۵۰۰ همیار نظارت از سوی بسیج برای مهار گرانی ها قدم برخواهند داشت که حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس که حقیقتا بسیجی وار با شایستگی هرچه تمام تر مرزداری و مرزبانی کردند از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

سالار سنجری ـ امام جمعه جلفا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha