جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج

حوزه/ همزمان با نخستین روز هفته بسیج ۳۰۰ بطری آبمیوه طبیعی بین بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید جلیل یاسوج توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، مسئول بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از هفته بسیج که به نام «بسیج؛ معنویت و سلامت» نامگذاری شده است بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان با همکاری خیرین و همت خواهران بسیجی با هدف تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت و همدردی و همراهی با بیماران کرونایی طرح توزیع ۳۰۰ بطری آبمیوه طبیعی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج را به انجام رساند.  

سیده ماه منیر گرجی زاده با اشاره به اینکه جمعی از باغداران و میوه فروشان شهر یاسوج در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند و درخصوص تأمین سیب مورد نیاز همکاری کردند، افزود: جمع آوری میوه سیب از باغداران و میوه فروشان شهر یاسوج و کار آبمیوه گیری و بسته بندی نیز توسط تعدادی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت زینب(س) شهرک ولایت یاسوج انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی پس از هماهنگی با رئیس و کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha