جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طرح

حوزه/ سرهنگ برومندزاده گفت: نقش بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی ایجاد کمیته حمایتی است که حمایت از افراد درگیر، سالمندان و کسانی که در قرنطینه معکوس هستند را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، سرهنگ سعید برومندزاده با اشاره به وظایف سپاه و بسیج در طرح ملی مبارزه با کووید۱۹، گفت: بسیج در کمیته ۴ گانه پیش‌بینی شده برای فاز جدید کرونا عضو و دارای مسئولیت است که از مهم ترین آنها، کمیته حمایتی است که حمایت از افراد درگیر، سالمندان و کسانی که در قرنطینه معکوس هستند را بر عهده دارد، همین طور جذب کمک‌های مردمی و نهادها بر عهده این کمیته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولیت کمیته عملیاتی و اجرایی با هدف هماهنگی بین سایر کمیته‌ها بر عهده بسیج است. در کمیته پایش، مراقبت و آموزش باز بسیج به عنوان عضو اصلی نقش اساسی خود را ایفا می‌کند.

وی در خصوص خدمات‌دهی به حاشیه شهرها و مناطق روستایی گفت: سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی معابر و همچنین ارسال کمک‌های معیشتی و بهداشتی را به همه مناطق استان از جمله مناطق روستایی و حاشیه شهرها در دستور کار داشت، در طرح جدید با نام شهید سلیمانی نیز این مناطق دیده شده و بسیج تا جایی که پتانسیل داشته باشد به حوزه پزشکی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha