پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقدیر

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب دو اثر این نهاد در چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آیین تجلیل از منتخبین چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان بصورت نمادین در یاسوج برگزار شد.

وی با اشاره به آثار انتخاب شده، افزود: کتاب «مصرف هنری و تجربه زیبایی شناختی» به قلم حسن خلیلی و فرود عباسی به عنوان یکی از سه اثر برگزیده و مجموعه شعر «هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن» سروده رسول سنایی در این دوره از دوسالانه کتاب استان شایسته تقدیر شدند.

اسلامی تصریح کرد: کتاب مصرف هنری و تجربه زیبایی شناختی، اثری پژوهشی در زمینه جامعه شناسی هنر است و به عنوان منبع مطالعاتیِ پایه برای علاقه مندان به مباحث مصرف هنری، به خصوص رشته اقتصاد هنر محسوب می شود.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به اثر دیگر این نهاد اشاره کرد و گفت: مجموعه شعر «هفتاد و دو حرف با هفتاد و دو تن» شامل ۷۲ قطعه رباعی عاشورایی سروده رسول سنایی از شاعران توانمند هم استانی است که هر دو اثر با حمایت حوزه هنری استان و توسط انتشارات آناپناه به چاپ رسیده اند.

وی در پایان یادآور شد: از ۱۶۳ اثر رسیده به چهارمین دوره دوسالانه کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ اثر به عنوان برگزیده و ۶ اثر شایسته تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha