جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سوگواره

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین دوره شعر آئینی با عنوان «سوگواره ایل» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به میزبانی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، علیرضا دولت آبادی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در جمع خبرنکاران با تأکید بر ضرورت استفاده از ابزار هنر به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها در جامعه کنونی، از برگزاری اولین دوره شعر آئینی با عنوان «سوگواره ایل» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به میزبانی استان کهگیلویه و بویراجمد خبر داد.

وی بیان داشت با تشکیل دبیرخانه این سوگواره در محل ستاد استان برنامه ریزی لازم جهت اجرای مطلوب این برنامه انجام گرفته است.

دولت آبادی تأکید کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا کلیه مراحل این طرح به صورت غیرحضوری و سامانه‌ای انجام خواهد شد و در طول اجرای این طرح چندین کارگاه آموزشی شعر به صورت مجازی نیز برگزار خواهد شد و در نهایت آثار منتخب در قالب کتاب منتشر می شود.

گفتنی است، این طرح با هدف کشف استعدادهای هنری در سطح مساجد، ایجاد رقابت سالم هنری در بین جوانان و نوجوانان و نیز تولید آثار هنری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را در دو بخش شعر کلاسیک و آزاد و با موضوعات «قرآن و سیره اهل بیت(ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ایرانی» در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir ثبت کنند.

این طرح با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حوزه هنری استان و معاونت فرهنگی سپاه فتح استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha