جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید سرزده

حوزه/ رئیس دادگستری چاروسا به همراه امام جمعه قلعه رئیسی و بخشدار چاروسا  به صورت سرزده از ادارات بخش چاروسا بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد بخش  چاروسا، با هدف ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی ادارات به مردم امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس دادگستری و بخشدار امروز به صورت سرزده از ادارات بخش چاروسا بازدید کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی در این بازدیدها مهم ترین مشکل بسیاری از ادارات و مشکلات مردم را نبود نظارت ها دانست و ادامه داد: نظارت چندین ویژگی خوب دارد که نظارت ها سبب رضایت مردم و هوشیاری مسئولین می شود و این اقدام رئیس دادگستری دغدغه بسیاری از مردم را برطرف می کند.

امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به اینکه نبود نظارت ها در گذشته سبب شد تا بسیاری به کار خود ارزش قائل نباشند و تقریبا در بسیاری از ادارات تکریم ارباب رجوع فراموش شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نظارت ها مستمر و منجر به این شود که مردم مشاهده کنند که کسی هست که بر کار آنها نظارت دارد و مطمئنا این نظارت ها سبب هوشیاری مردم و مسئولین می شود که جای تقدیر دارد.

سپس بازدید میدانی از فضای فیزیکی مرکز بهداشت و درمان چاروسا صورت گرفت که وضعیت نامناسب مرکز باعث شد تا رئیس دادگستری دستور بازداشت سرایداران مرکز را بدهد ولی با رایزنی مسئولان، سرایداران آزاد شدند و مهلت دو روزه برای پاکسازی و مناسب کردن محیط مرکز بهداشت و درمان برای ارباب رجوع و بیماران به آنها داده شد.

حجت الاسلام انصاری پور در حاشیه این دیدار با بیان اینکه همه ما باید خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانیم، یادآور شد: امروز کسی نمی تواند خود را بالاتر از مردم بداند و این بازدیدها بر مبنای مچ گیری نیست بلکه برای دست‌گیری از مردم است و لازمه این کار نظارت دقیق است.

رئیس دادگستری چاروسا، مرکز بهداشت و درمان را خط مقدم بیماری کرونا دانست و گفت: هدف از حضور در مرکز بهداشت و درمان عرض خسته نباشید به کارکنان و پزشکان مرکز بود که جدا وضعیت مرکز نگرانی و سبب تأسف برای همه ما شد.

وی با تقدیر از خدمات کارکنان و پزشکان خط بیماری کرونا، عنوان کرد: مردم وقتی به مرکز مراجعه می کنند باید از یک فضای مناسب و ایده آل برخوردار باشند که مشاهده می شود وضعیت گرمایشی و سرمایشی آن هنوز نصب نشده و مطمئنا نگرانی ارباب رجوع را به همراه دارد.

رئیس حوزه قضائی چاروسا گفت: یکی از وظایف رئیس دادگستری که به عنوان نماینده دادستان می باشد، ورود به عنوان مدعی العموم است که از زمان شروع بکار تذکرات لازم ارائه می شود و به مدیران و کارکنان تذکر می دهیم که مطمئن باشند این بازدیدها و سرکشی ها ادامه دارد و در روزهای آینده با جدیت دنبال می شود و در صورت مشاهده تخلف برخورد هم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در کار خود با هیچ کس تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: همان طور که از مردم انتظار قانون مداری داریم باید خود پایبند قانون باشیم و همانطور که در جاهایی از مدیر دفاع قانونی می شود امروز از مدیر و کارمند نظام هم می خواهیم که قانون مدار باشند و در محل کار به موقع حضور پیدا کرده و فضای فیزیکی خود را مناسب با یک نهاد در شأن نظام و انقلاب برای تکریم ارباب رجوع آماده کنند.

انصاری پور بازدید میدانی از مشکلات مردم را تأسی گرفته از اقدام انقلابی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در رأس دستگاه قضا و دکتر نگین تاجی در استان دانست و گفت: اقدام انقلابی یعنی اینکه در کنار مشکلات مردم باید به فکر مردم باشیم و بازدیدهای میدانی از ادارات، پروژه های عمرانی و روستاها شروع خواهد شد و در این بازدیدها قانون را فصل الخطاب قرار می دهیم.

عدم تجمع جهت نوبت دهی در جلوی مرکز، به موقع حاضر شدن پزشک در محل کار، جدا شدن اتاق تزریقات خانم و آقا در مرکز، رعایت حجاب، پاکسازی فضای فیزیکی مرکز و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین تذکرات رئیس دادگستری چاروسا در مرکز بهداشت و درمان بود که طی تماس تلفنی رئیس دادگستری با مسئولین شهرستان خواستار برطرف شدن مشکلات مرکز شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    احسنت به این مسولین به بازار قلعه ریسی رسیدگی کنید