یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرهنگ سازی استفاده از ماسک

حوزه/ حجت‌الاسلام صلواتی گفت: امیدواریم همان طور که مردم و مسئولان قلعه رئیسی به حساسیت استاندار لبیک گفتند، استاندار محترم نسبت به رفع مشکلات این مردم هم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه، هفته پیش بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکصد و شصتمین ستاد کرونا با ابراز نگرانی از وضعیت شکننده کرونا گفته بود، در بخش چاروسا رعایت اصول مراقبتی کمتر مورد توجه مردم و اصناف قرار دارد.

حسین کلانتری خواستار استفاده از ظرفیت روحانیت، شوراها و بسیج و نیز طرح شهید سلیمانی برای رفع این معضل شد.

حجت‌الاسلام صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی طی اقدامی با فرهنگ سازی استفاده از ماسک به دغدغه رئیس ستاد مقابله با کرونای استان پاسخ داد.

امام جمعه قلعه رئیسی با حضور در خیابانها معابر و صنوف ضمن توزیع ماسک مردم را نسبت به رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های ستاد مقابله با کرونا توصیه کرد.

حجت الاسلام صلواتی در حاشیه توزیع ماسک به خبرنگاران گفت: از حساسیت استاندار در خصوص وضعیت نامطلوب کرونایی قلعه رئیسی قدردانی می کنم. 

امام جمعه قلعه رئیسی، مردم قلعه رئیسی را با فرهنگ دانست و گفت: همین مردم روزی برای ساخت ماسک و توزیع به موقع آن همچنین کاهش اجرای برنامه‌های ختم خود با حساسیت ورود کردند اما در این برهه باید نسبت به ماسک زدن در سطح شهر و رعایت دستورالعمل‌ها با حساسیت بیشتری به مقابله با کرونا بروند.

وی افزود: امیدواریم همان طور که امروز مردم و مسئولان قلعه رئیسی به این حساسیت استاندار لبیک گفتند و از تذکر ایشان استقبال کردند استاندار محترم نسبت به رفع مشکلات این مردم هم توجه ویژه داشته باشد.

استقرار بنیاد علی در راستای محرومیت زدایی از بخش، بررسی مشکلات حوزه ورزش و اشتغال جوانان و. حمایت از بازاریان و آسیب دیدگان کرونا و نیز تکمیل پروژه های عمرانی از خواسته های امام جمعه قلعه رئیسی از استاندار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha