چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اهدای لب تاپ

حوزه/ به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب و کمیته امداد ۵۰ دستگاه لپ‌تاپ به دانش آموزان یتیم اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، با حضور امام جمعه دهدشت، رئیس کمیته امداد و آموزش و پرورش و مسئول خیریه عترت بوتراب ۵۰ دستگاه لپ‌تاپ به دانش‌آموزان یتیم تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آئین اظهار داشت: نهادهای حمایتی و مؤسسه‌های خیریه در شرایط دشوار کرونایی حس انسان دوستانه و تقوای دینی خود را نسبت به دستگیری نیازمندان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: خیرین نشان دادند بازوی حمایتی مستمندان هستند و نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به یتیم‌نوازی در نگاه اهل بیت(ع)، تصریح کرد: احادیث و روایات به نیکی و مهربانی کردن به ایتام تأکید دارند.

عبدالخالق آرامش‌دوست با بیان اینکه برنامه‌های کمیته امداد براساس محورهای تدوینی در حال اجراست، گفت: این نهاد برای اجرای برنامه‌ها علاوه بر جذب منابع دولتی از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردمی استفاده می‌کند.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: ۶۱۳ یتیم زیر پوشش این نهاد قرار دارند که چتر حمایت ۹۰۰ حامی را بر سر دارند و به طور میانگین ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان به هر یتیم پرداخت می‌کنند.

وی از خدمات مؤسسه خریه عترت بوتراب در حمایت از ایتام قدردانی کرد و افزود: با همکاری این مؤسسه ۵۰ دستگاه لپ‌تاپ به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تهیه و در اختیار دانش‌آموزان یتیم قرار می‌گیرد.

آرامش دوست با بیان این که خیریه عترت بوتراب از ۲۵۰ دانش‌آموز یتیم حمایت می‌کند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۱۱ میلیارد ریال درآمد نقدی و کالا با رایزنی خیرین و کمک‌های مردمی برای ایتام جذب شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین اژدر IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    عالی