یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار مجمع نمایندگان کهگیلویه

حوزه/ هم اندیشی اعضای مجمع نمایندگان طلاب کهگیلویه و بویراحمد با نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان طلاب کهگیلویه و بویراحمد ، «حجت الاسلام سید احمد اسلامی خواه، حجت الاسلام مجید بهادری و حجت الاسلام علی امینی اطهر» با مهدی روشفکر نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نمایندگان مجمع طلاب استان در این نشست خواستار دعوت رسمی از نخبگان هم استانی مقیم استان های کشور برای همکاری در مدیریت کلان ادارای و اقتصادی و اشتغال زایی استان شدند.

اعضای مجمع طلاب خطاب به روشنفکر گفتند: باتوجه به اینکه عضو ناظر مجلس بر آموزش و پرورش هستید می توانید طرحی چه در سطح مجلس و چه آموزش و پرورش ارائه دهید که آموزش و پرورش ملزم به بکارگیری نیروهای حوزوی برای فعالیت های فرهنگی و پرورشی شود.

در ادامه ضرورت ایجاد یک کانال ارتباطی بین نماینده و نخبگان استان مخصوصا طلاب برای تبادل اطلاعات مطرح شد.

 استفاده از طلاب نخبه در مسائل مدیریتی، برنامه ریزی، فرهنگی، تصمیم گیری کلان و حتی آسیب شناسی و حل و فصل آنها در خواست جلسه عمومی با طلاب بر اساس گفتمان انقلابی، فرهنگی، نقد و پیشنهاد و....حداقل سالی دو بار  از دیگر پیشنهادت اعضای مجمع طلاب بود.

 نمایندگان مجمع طلاب استان با اشاره به اینکه استان ما از نظر منابع وقفی و تامین بودجه های فرهنگی و خیرین محروم است خواستار ارائه طرحی شدند که ردیف بودجه ای در شأن طلاب به استان اختصاص داده شود تا نیروهای فرهنگی ما بخاطر عدم تامین بودجه در مضیقه نباشند.

همچنین بعد از این دیدار  جلساتی با آقایان تهرانی، صفری و نیک بین نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری امور طلاب استان برگزار و رایزنی هایی صورت گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha