جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انصاری

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز از جذب و توزیع ۱۴۰۰ عدد کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در البرز، حجت الاسلام مسعود انصاری در مراسم توزیع اقلام معیشتی مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز ضمن تقدیر از کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: ایثار و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران و مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان برگ زرینی است که همواره در یادها باقی خواهد ماند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز افزود: مردم با مراعات پروتکل‌ها، شیوه نامه‌ها و ضوابط بهداشتی می‌توانند همکار و همیار کادر درمانی باشند.

وی ادامه داد: تلاش کنیم که برای رضای خداوند متعال همه کارهای خود را انجام دهیم چرا که با نام و یاد خداوند کارها به سرانجام و فرجام لازم خواهد رسید.

حجت الاسلام انصاری اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز در این روزها که مردم و مسئولین با کرونا دست و پنجه نرم می کنند برای کمک به خانواده های نیازمند، اقدام به جذب و توزیع ۱۴۰۰ عدد کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز عنوان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه، رزمایش مهر است، رزمایشی برای بهتر زیستن و عاشقاته زیستن که در جامعه ای که شیعیان علی(ع) زندگی می‌کنند جز این انتظار نمی رود.

وی ادامه داد: مردم با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات خوشبختانه شاهد یک لبیک عمومی به ندای ایشان در کشور بودیم که هم مسئولین و هم مردم در این صحنه به خوبی درخشیدند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز نیز در ماه های اخیر کمک های معیشتی به نیازمندان نیز داشته که امیدواریم هر چه زود تر شاهد ریشه کنی هر چه سریعتر این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha