چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار کرمی

حوزه/ فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید به عنوان پیام شهدا همواره سرلوحه کار ما باشد، گفت: کارکنان یگان ویژه همواره در طرح های جهادی، عملیات های مردم یاری و کمک مومنانه و ... به صورت داوطلبانه و با شور و اشتیاق مثال زدنی شرکت دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار «حسن کرمی» در مراسم اولین سالگرد شهادت سرگرد شهید رضا صیادی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان های ویژه ناجا، اظهار کرد: مجلس گرامی داشت یاد شهید با مجالس ترحیم متفاوت است به نحوی که هر فردی در این گونه مراسمات سعی در احیای روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و همچنین ذخیره توشه برای خود دارد که بتواند رهرو راه آن شهید عزیز باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح سفیر شهید و ثمرات آن در یگان های ویژه ناجا، بیان کرد: در انجام این طرح معنوی، هر یک از کارکنان یگان های ویژه به عنوان سفیر یک شهید، با تحقیق و مطالعه در مورد روش و سیره زندگی یکی از شهدا و الگو قراردادن خصوصیات اخلاقی و اعتقادی ایشان، خود را نماینده اهداف و آرمان های شهدا قرار می دهد و در مرحله بعدی سعی در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در سطح جامعه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید به عنوان پیام شهدا همواره سرلوحه کار ما باشد، تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه همواره در طرح های جهادی، عملیات های مردم یاری و کمک مؤمنانه و ... به صورت داوطلبانه و با شور و اشتیاق مثال زدنی شرکت دارند و هر جایی نیاز به مساعدت و همیاری باشد، پلیس ویژه در صحنه حاضر است.

سردار کرمی با تاکید بر رأفت توأم با اقتدار در ماموریت ها، بیان کرد: عطوفت و مهربانی از مشخصه های بارز پلیس اسلامی است و آنچه پلیس ایران را از سایر کشورهای جهان متمایز می کند، سعه صدر، اخلاق مداری و رأفت اسلامی است و این روحیه را باید حفظ و در ارتقای آن کوشا باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان خاطرنشان کرد: روند انجام ماموریت های یگان ویژه برگرفته از سیره شهداست و کارکنان پلیس ویژه با روحیه جهادی و ایثارگری بارها در ماموریت های مختلف ثابت کرده اند که پیرو راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت و دشمن شناسی، هر گونه تهدید و توطئه از سوی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha