جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمن امنیت کشور را نشانه گرفته است، گفت: مسئله امنیت نیز هم به همین شکل است، دشمنان ما در تلاش هستند تا با طراحی و سناریوهایی، امنیت جامعه ما را به خطر بیندازند، اما این امنیت با تلاش مسئولان امنیتی برقرار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید کلانتری شهر چغادک، امنیت را مقوله ای بسیار مهم در زندگی انسان عنوان کرد و اظهار داشت: مقوله امنیت یک نعمت است و خداوند متعال نیز در قرآن کریم در مواردی به این مقوله اشاره کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امنیت را یکی از مهمترین عناصر برای جامعه برشمرد و گفت: در بسیاری از روایات بر اهمیت مسئله امنیت هم اشاره شده که نشان از مهم بودن این مقوله است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه دو نعمت سلامت و امنیت در بین مردم مجهول هستند، افزود: در شرایط کنونی سلامت جامعه با ویروس کرونا به خطر افتاده و جان بسیاری از مردم را در سراسر جهان گرفته است، در حالی که تا پیش از این قدر سلامت جامعه و سلامتی خود را نمی دانستیم.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمن امنیت کشور را نشانه گرفته است، ادامه داد: مسئله امنیت نیز هم به همین شکل است، دشمنان ما در تلاش هستند تا با طراحی و سناریوهایی امنیت جامعه ما را به خطر بیندازند اما این امنیت با تلاش مسئولان امنیتی برقرار است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از تلاشگران تأمین امنیت جامعه، بیان داشت: آنها جانشان را برای دفاع از وطن و مردم در دست گذاشتند و کار خدایی را انتخاب کردند.

امام جمعه چغادک خواستار توجه بیشتر نیروی انتظامی به کلانتری چغادک شد و گفت: با توجه به اینکه چغادک به بخش تبدیل شده و محدوده آن گسترش پیدا کرده، لازم است امکانات بیشتری به کلانتری آن اختصاص پیدا کند.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های سرگرد دشتدار تقدیر، و طی حکمی از سوی سردار واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر، ستوان یکم جمعه پور به عنوان رئیس جدید کلانتری چغادک معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha