پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کرونا

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر سیما سادات لاری اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۶ آبان ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۷۵ هزار و ۱۲۱ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

لار ی با اشاره به این که خوشبختانه تاکنون ۵۶۴ هزار و ۶۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۵۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین افزود: تا کنون پنج میلیون و ۵۴۵ هزار و ۴۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: استان های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha