سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ديدار با استاندار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان، در راستای معرفی هر چه بیشتر حوزه و ظرفیت‌های موجود، ایجاد تعامل و بررسی زمینه‌های همکاری، با استاندار اصفهان دیدار و گفت و گو کرد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان به دستاوردها، فعالیت‌ها و ظرفیت های بانوان طلبه اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود ۵۱ حوزه علمیه خواهران و ۱۳ هزار طلبه و دانش آموخته در این استان، آماده تعامل و همکاری با نهادهای زیر مجموعه استانداری هستیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان اظهار کرد: بانوان طلبه در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلام در جامعه می توانند گام های مؤثری در جامعه بردارند.

وی با بیان اینکه بانوان طلبه ظرفیت های زیادی در زمینه های اجتماعی، دینی و تربیتی دارند و باید از این ظرفیت های آنها به خوبی بهره برداری شود، ادامه داد: هم اکنون در برخی از سازمان ها و نهادهای استان مانند آموزش و پرورش، قوه قضائیه، بهزیستی و... از بانوان طلبه استفاده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان آمادگی لازم برای همکاری با مراکز فرهنگی، اجرائی و مردمی در زمینه های مختلف علمی، تربیتی، مشاوره ای و غیره... را دارد.

در ادامه این دیدار استاندار اصفهان با تشکر و قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین بهرامی از فعالیت و دستاوردهای حوزه علمیه خواهران اصفهان ابراز خرسندی کرد و گفت: استانداری آمادگی کامل برای بکارگیری و  بهره مندی از ظرفیت و توان علمی بانوان طلبه در شهرستان ها، فرمانداری ها، شهرداری ها و نهادهای فرهنگی را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha