جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زهراييه نجف آباد

حوزه/ در آمریکا دو حزب جمهوری خواه و دموکرات حاکم هستند که قدرت بین آنها دست به دست می شود، این دو حزب در سیاست های کلی با هم مشترک هستند و هر دو به براندازی جمهوری اسلامی معتقدند، اما روش این دو حزب با هم متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، در نشست سیاسی و پاسخ به شبهات و مسائل سیاسی روز که به صورت آنلاین در مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد برگزار شد به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات این دوره ریاست جمهوری آمریکا، برخلاف گذشته بسیار حساسیت ایجاد کرده است، به گونه ای که مردم کشور ما جریان انتخابات آمریکا را هم دنبال می کردند و هم منتظر نتیجه آن بودند.

وی مشخصه های دو حزب حاکم در آمریکا را بیان کرد و افزود: در آمریکا دو حزب جمهوری خواه و دموکرات حاکم هستند که قدرت بین آنها دست به دست می شود، این دو حزب در سیاست های کلی با هم مشترک هستند و هر دو به براندازی جمهوری اسلامی معتقدند، اما روش این دو حزب با هم متفاوت است.

حجت الاسلام طالب پور به روش های دو حزب حاکم در آمریکا اشاره کرد و گفت: دموکرات ها از روش های نرم برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و جمهوری خواهان از روش های سخت مثل جنگ، درگیری و تقابل رو در رو استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: در مسائل داخلی کشور و منطقه  باید خودمان تصمیم بگیریم و نگاه ها به داخل باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha