پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ رونمایی از کتاب راز پروانه و انگشتر در کاشان

حوزه/ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طی آئینی با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون و خانواده معظم شهدا از کتاب «راز پروانه و انگشتر» در کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگاری حوزه در کاشان، شامگاه روز جمعه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طی آئینی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان، روحانیون و خانواده معظم شهدا از کتاب «راز پروانه و انگشتر» رونمایی شد.

این کتاب پیرامون زندگی نامه و خاطرات شهید مدافع حریم امنیت و انقلاب پاسدار شهید «ابوالفضل ابوالفضلی» است که در عملیات خیبر در محور طلائیه به آسمان پر کشید و عند ربهم یرزقون شد و توسط  احمد رضایی  و زهرا رجبی به رشته تحریر درآمده است.

مؤلفین کتاب «راز پروانه و انگشتر» ضمن معرفی ابوالفضل ابوالفضلی شهید دفاع مقدس و ارائه گزارشی از عملیات خیبر در دوران مقدس، خواننده را در سفری از کاشان سال ۱۳۳۴ به منطقه عملیاتی خیبر سال ۱۳۶۲ در خوزستان می برد و در این مسیر، ابتدا او را در کاشان با یکی از عملیات خیبر آشنا می کنند و سپس، خواننده را با شناخت وسیعی که شهید شاهد این حادثه دریافت کرده؛ با صحنه های مهیب عملیات خیبر مواجه  می نمایند و بدین روش، به او عمق فاجعه را نشان  می دهند.

مولفین کتاب راز پروانه و انگشتر همچنین درجریان روایتشان، از فقر، تصویر برجسته و درشتی ارائه می نمایند و با توصیف همراه با جزئیات لازم، طعم تلخ آن را به خواننده می چشانند.

شایان ذکر است، احمد رضایی اهل کاشان علاوه بر این کتاب، کتاب دجال کیست؟ کجاست، خاطرات سال های اداره، اژدها در مه، تاریخچه راه آهن ایران و جهان، پیام های ماه  مبارک رمضان و سفرنامه کاشان تا کربلا با ققنوس ها را با همکاری همسرش زهرا رجبی به رشته تحریر درآورده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha