شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ تجلیل فرماندهان پایگاههای بسیج و مدافعان امنیت از همیاران و حافظان سلامت در آران و بیدگل

حوزه/ به مناسبت هفته بسیج جانشین ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به اتفاق جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت و روحانیون از همیاران و مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امروز جانشین ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به اتفاق جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت، بسیج دانش آموزی و روحانیون با حضور در محوطه بیمارستان سیدالشهدا(ع) این شهرستان با اهدای شاخه گل و بسته‌های فرهنگی از پزشکان، کادر درمان، همیاران و مدافعان سلامت تجلیل و قدردانی کردند.

در این مراسم که در محوطه بیمارستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تعدادی از پزشکان و پرستاران برگزار شد، از تلاش های شبانه روزی همکاران این مرکز قدردانی شده و به پاس ارزش های بی بدیل کادر درمانی و مدافعان سلامت که همچنان در مبارزه با ویروس کرونا اهتمام دارند هدایایی تقدیم شد.

بر پایه این گزارش، سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسین دوست، جانشین ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند، اظهار کرد: امروز در مرحله اول تجلیل از مدافعان سلامت، از خدمات و تلاش های مسئولانه و ایثارگرانه کادر درمان بیمارستان سیدالشهداء تقدیر کردیم و این برنامه های تقدیر از مدافعان سلامت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیح آران و بیدگل با همکاری قرارگاه های حافظان سلامت با محوریت ائمه جماعات مساجد این شهرستان پشتیبانی خود را از کادر درمان و حافظان سلامت تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است، در ادامه، گروه سرود پایگاه مهدیه حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل قطعاتی در مدح سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در وصف شایستگی های مدافعان سلامت و پرستاران در محوطه بیمارستان و سطح میادین این شهر اجرا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha