شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کادر

حوزه/ آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی کاشان با حضور آیت الله سلیمانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله سلیمانی، عصر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: باید از مدافعان سلامت که با ایثارگری سلامت خودشان را به خاطر  درمان بیماران کرونایی به خطر انداخته اند، تجلیل و قدردانی کنیم.

 وی، به حضور ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، بسیجیان، خیرین و عموم مردم درقالب رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: وظیفه خود می دانیم که علاوه برکادر درمان و مدافعان سلامت از پایگاه های حافظان سلامت که در قالب محله محور و مسجد محور در جهت کمک به نیازمندان فعالیت می کنند نیز قدردانی کنیم.

امام جمعه کاشان، به تفاوت خدمات مالی و معنوی در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه قرآن کریم خدمت انبیاء را مافوق مادیات ارزش گذاری کرده است، ادامه داد: دکتر زارع ها، دکتر فرهادها، پرستاران و طیف وسیع شهدای سلامت جانشان را به خاطر نجات هزاران بیمار در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه تجلیل از هزار نفر از خادمان سلامت کاشان به هیچ وجه در مقابل خدماتی که به بیماران ارائه  می کنند، قابل جبران نیست، گفت: ارزش کار مدافعان سلامت به قدری بالا است که به هیچ عنوان قابل ارزش گذاری مادی نیست.

در ابتدای این مراسم، دکتر سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با قدردانی از کادر درمان و گرامی داشت هفته بسیج، گفت: فرهنگ بسیجی در مقابله با کرونا جاری است.

در پایان این مراسم  پس از اجرای گروه سرود مهر ولایت و رونمایی از اثر هنری در خصوص کادر درمان، از تعدادی از کادر درمان به نمایندگی از مدافعان سلامت سلامت کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

شایان  ذکر است، این مراسم در محوطه باز بیمارستان بهشتی شهرستان کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha