چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام برته

حوزه/ مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور گفت: خانواده ها مهم‌ترین نقش را در مدیریت فضای مجازی نسبت به فرزندان دارند و امروز باید بیش از پیش دانش خود را در این عرصه تقویت کنند.

حجت الاسلام محمدرضا برته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در رابطه با چگونگی مدیریت خانواده ها در فضای مجازی نسبت به فرزندان، گفت: ارتباطات و فضای مجازی محدودیت ها و خلأهای پیش آمده در نظام ارتباطات اجتماعی را پر کرد، این نیازها که در وضعیت کرونا کاملا متفاوت شده و افزایش یافته، سبب شده است خانواده ها از لحاظ کمّی و کیفی ارتباط خود را با فضای مجازی ارتقاء دهند.

وی افزود: امروز خانواده ها باید علم و معلومات و مهارت خود را برای بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های فضای مجازی و پیشگیری از تهدیدات آن به خوبی کسب کنند.

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه ادامه داد: خانواده ها امروز باید بیش از پیش فضای مجازی را مدیریت کنند تا بداخلاقی و بی توجهی به مسائل معنوی و ارزش های انسانی در بین خانواده ها رایج نشود.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید برای کودکان و نوجوانان است و نظارت والدین بر این رفتار کودکان، می تواند تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام برته عنوان کرد: بهتر است به فرزندان خود بیاموزیم برای حضور در فضای مجازی باید زمان مشخص و هدف مشخصی داشته باشند.

 اطلاع رسانی خبرگزاری حوزه قزوین هوشمندانه و بهنگام است

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه ضمن تقدیر از فعالیت دفتر خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: خوشبختانه اطلاع رسانی خبرگزاری «حوزه» قزوین در این دیار مینودری به موقع و هوشمندانه است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد : امیدواریم با این تلاش ها در عرصه های مختلف و معرفی بیش از پیش استان قزوین گام های خوبی بردارید.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha