شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم رونمایی مستند

 حوزه / با حضور رئیس رسانه وفضای مجازی حوزه های علمیه کشور و مدیر حوزه علمیه قزوین، ازمستند «زلال خدمت ۲» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برنه، رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، مستند «زلال خدمت ۲» ویژه تلاش جهادی طلاب و روحانیون استان قزوین در عرصه کمک های مومنانه، رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در این مراسم گفت: بعد از موفقیت مستند «زلال خدمت 1» که به حضور میدانی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا پرداخته بود و کسب رتبه اول در جشنواره سیمرغ های سپید بال، واحد رسانه ای حوزه استان تلاش کرد که فعالیت های جهادی طلاب در عرصه کمک های مومنانه را هم  به تصویر بکشد، لذا مستند «زلال خدمت ۲» تولید شد و به زودی از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اجرای طرح کمک مؤمنانه و اطعام علوی چه در بحث پخت و توزیع غذا و چه در توزیع بسته های معیشتی، روحیه و امید را در جامعه زنده کرد و با توجه به اینکه امروز مردم بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده و دچار مشکلات خاص شده اند، اجرای این طرح ها به نشاط و بالا بردن روحیه اجتماعی  مردم کمک شایانی خواهد کرد. 

وی اظهار کرد:  نظام مقدس جمهوری اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و در این بحران نیز مواسات و همدلی اثربخش ترین مسئله در کاهش و رفع بحران خواهد بود.

 مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: بعد از تشکیل قرارگاه جهادی و فعالیت های شبانه روزی طلاب در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز، قطعاً پیوند حوزه های علمیه با اقشار مختلف مردم عمیق تر و مستحکم تر شد.
 

تقدیر از فعالیت های رسانه ای حوزه علمیه قزوین

حجت الاسلام والمسلمین برته، رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور هم از فعالیت های رسانه ای حوزه علمیه قزوین بازدید از و انعکاس فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون تقدیر کرد.

یادآوری می شود، مستند «زلال خدمت ۲» به تهیه کنندگی حجت الاسلام عباس افشار، تدوین خانم ندا حسین پور و  تصویربرداری سعید انبارلویی به مدت ۲۲ دقیقه تولید شده است و به فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون قوزن در عرصه کمک های مومنانه پرداخته است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha