پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه / مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در جریان حضور رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور در جمع طلاب جهادی، گفت: طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین در میدان نبرد با بیماری کرونا حضوری فعال داشته و تا ریشه کنی این ویروس منحوس یاریگر مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، در جریان بازدید حجت الاسلام والمسلمین برته، رئیس مرکز  رسانه وفضای مجازی حوزه های علمیه کشور از قرارگاه جهادی شهدای روحانیت قزوین در مدرسه علمیه التفاتیه، گفت: امروز قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین نه تنها یاریگر کادر درمان در بیمارستان ها و کمک کارکنان آرامستان ها است، بلکه در تولید محتوای رسانه ای و ساخت فیلم های مستند و کلیپ های تاثیرگذار نقش فعالی دارد.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بار دیگر طلاب وروحانیون حوزه علمیه قزوین در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند،  ادامه داد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با شیوع این بیماری در استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد:  از ابتدای کار قرارگاه تاکنون، برنامه های متعددی در خصوص فعالیت‌های اجرایی طلاب در حوزه‌ی جهادی با عناوینی مانند تبیین بیماری کرونا و ارائه بسته‌های آموزشی جهت پیشگیری از شیوع ویروس و کمک به کاهش بار روانی منفی در جامعه، تشکیل نیروهای خدماتی برای انجام خریدهای منزل و کمک به سالخوردگان و کسانی که بیشتر در معرض این بیماری هستند، کمک به تولید و توزیع اقلام ضد عفونی و ... اجرا شد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: کمیته‌ی رسانه‌ای برای تولید محتوا و انتشار اخبار و فعالیت های قرارگاه تشکیل شده و به ارائه محتوای لازم در زمینه بیان نکات آموزشی بهداشتی جلوگیری از ویروس کرونا، معرفی بازی فکری، طنز کرونایی، ارائه‌ی نکات آرامش بخش براساس آیات، روایات و ... می پردازد.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha