جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام افشار

 حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه علمیه استان قزوین گفت: ساخت برنامه های مستند با موضوعات حوزوی و جهادی در اولویت جدّی این رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در جلسه شورای مدیران مدارس علمیه قزوین، گفت: خوشبختانه با مدیریت ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، امروز حوزه علمیه قزوین در زمینه اطلاع رسانی در موضوعات مختلف در بین استان های کشور در جایگاه خوبی قرار دارد و این تلاش ها با همراهی همه مدیران دلسوز مدارس علمیه و مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیش از پیش استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: تولید بیش از ۵۰ مستند تلویزیونی و پخش از شبکه استانی و ملی از فعالیت های عمده رسانه حوزه علمیه قزوین است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که فعالیت های طلاب و روحانیون را در عرصه های مختلف جهادی به تصویر بکشیم که خوشبختانه مستند «زلال خدمت ۱» که در بین ۲۶۵ اثر رتبه اول را به خود اختصاص داد نیز در رابطه با فعالیت های طلاب در زمینه مبارزه با بیماری کرونا بود.

مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با ارائه طرحی به بخش خبر شبکه استانی مرکز قزوین از ماه آذر، بخش اخبار حوزه نیز راه اندازی شده است که از حمایت های مدیر کل صدا و سیما و معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین قدردانی می کنیم.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha