دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه / مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه تفسیرهای بسیاری در غرب دارد و در هر صورت یک اتمام حجت و حرکت جدید برای معرفی انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به نامه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جوانان کشور فرانسه، گفت: این نامه تأثیر شگرفی در ایجاد روحیه آزاداندیشی در جوانان اروپا به وجود آورد و آنان را از این که در دایره حصارها و غفلت اندازی های سران استکباری قرار گیرند بر حذر داشت.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این پیام مسئله هولوکاست را با مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین و مبارزه با اسرائیل گره زده است.

وی ادامه داد: نگارش این نامه تفسیرهای بسیاری در غرب دارد و در هر صورت این اقدام یک اتمام حجت و یک حرکت جدید برای معرفی انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری با مورد خطاب قرار دادن جوانان می گویند که شما کسانی را دارید که می توانید در حل کردن مشکلات‌تان به آنان رجوع کنید و بیدار شده‌ها در غرب امروز کم نیستند.

وی گفت: نامه مقام معظم رهبری در حقیقت نقطه عطفی در معادلات فرهنگی و اجتماعی کشورهای غربی محسوب می شد.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین ادامه داد: توصیه های مقام معظم رهبری در عرصه ها و شرایط مختلف موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی اظهار کرد: مسئولان همه باید سخنان و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند تا بتوانند مسائل را به درستی تحلیل کرده و در هر موقعیتی بهترین عملکرد را داشته باشند.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: بیانات راهگشا و مدبرانه مقام معظم رهبری چراغ راه ما است و مسیر ما براساس بیانات ایشان مشخص می شود و ما هم باید با استواری تمام در مسیر پیگیری و مطالبات رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha