جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید

حوزه/ امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: همکاری مردم در قطع زنجیره بیماری کرونا تأثیرگذارخواهد بود و مهمترین اصل رعایت آیین نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در بازدید از مرکز بهداشتی شهرستان بوئین زهرا ضمن خداقوت به مسئولین این مرکز بهداشتی خدمت بیشتر به مردم در این روزهای سخت را خواستار شد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: وظیفه مردم در این وانفسای شیوع کرونا حداقل برای حفظ جان خود، رعایت شیوه نامه های بهداشتی است که همه روزه از سوی پزشکان و کادر درمانی بیان می شود.

وی ادامه داد: هشت ماه مبارزه با این بیماری کرونا خستگی را در وجود این مدافعان سلامت نمایان کرده است ولی آنها همچنان با قدرت و با صلابت در حال خدمت به مردم هستند.

امام جمعه بوئین زهرا اظهار کرد: خوشبختانه مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا تاکنون همراهی کرده و قطعا از این به بعد همراه هستند.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: همکاری مردم در قطع زنجیره بیماری کرونا تاثیرگذار خواهد بود و مهمترین اصل رعایت آیین نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات است.

وی ادامه داد: مردم باید از داخل خانه خود شیوه نامه های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت کنند، چرا که این ویروس شوخی بردار نیست، به خصوص در مکان های عمومی و سربسته که احتمال انتقال کرونا بسیار بالاست.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha