شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام فاطمیان

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در شرایطی که ممکن است با سفر کردن جان خود یا دیگران را به خطر بیندازیم مسافرت لزومی ندارد و بهتر است در خانه بمانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در دیدار با مسئولین شهر اقبالیه  که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، بر رعایت کامل تصمیمات ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد.

 امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به این که امروز مسئله جان افراد موضوع مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم، ادامه داد: این شرایط سخت زودگذر است و با رعایت اصول بهداشتی و اهتمام به دعا و توسل، این بیماری ریشه کن خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شرایطی که ممکن است با سفر کردن جان خود یا دیگران را به خطر بیندازیم مسافرت لزومی ندارد و بهتر است در خانه بمانیم.

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه به نتایج انتخابات آمریکا اشاره و بیان کرد:  هر رئیس جمهوری که در آمریکا بر سر کار آمده، نه تنها برای ملت ایران بلکه دیگر کشورهای منطقه همیشه چیزی جز جنایت و تروریست پروری نداشته است.

 استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: صفحات تاریخ جهان مملو از جنایت هایی است که آمریکا مرتکب شده است. نمونه آن سردار عزیز ما شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان او را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

در پایان این جسله، حجت الاسلام فاطمیان یاد و خاطره امام جمعه فقید آوج را گرامی داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha