جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاطمیان

حوزه/ امام جمعه اقبالیه گفت: فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی را باید جدی گرفت و غفلت از این مقوله می‌تواند خسارت‌های فراوانی را به جامعه وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان صبح امروز در نشستی با طلاب شهر اقبالیه که در دفتر امام جمعه، برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی دارای اهمیت می داند و این تعبیر نشان می دهد که این فضا چگونه می تواند در راه استمرار حرکت عزت آفرین نظام و انقلاب اثربخش باشد و یا برعکس غفلت از آن نیز چگونه می تواند به نظام و انقلاب ضربه بزند.

امام جمعه شهر اقبالیه افزود: تحرکات و فعالیت های دشمنان در فضای مجازی نشان می دهد که آنها از این طریق می خواهند باورها و ارزش های جامعه دینی ما را نشانه بروند و در این بین بر روی افکار و عقیده های جوانان و نوجوانان کار می کنند.

استاد حوزه  تصریح کرد: شما طلاب جوان که امروز رسالت خطیری در جامعه دارید باید بیش از پیش ارتباط خود را با نسل نوجوان، جوان و خانواده هایشان تقویت کنید و شبهات دینی را پاسخگو باشید.

حجت الاسلام فاطمیان ضمن قدردانی از حضور بی نظیر و مخلصانه طلاب و روحانیون اقبالیه در مقابله با بیماری کرونا، بیان کرد: از زمان شیوع کرونا طلاب و روحانیت به خوبی وارد میدان شدند و در رزمایش مؤمنانه که با تأکید رهبری معظم انقلاب اسلامی بود خوش درخشیدند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha