شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک مؤمنانه

حوزه/ در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، مؤسسات و خانه‌های قرآنی قزوین در این رزمایش خداپسندانه شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، محمد نیکی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین در گفتگویی اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، مؤسسات و خانه‌های قرآنی قزوین با تهیه بسته‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز برای افراد بی‌بضاعت، در این رزمایش خداپسندانه شرکت کردند.

وی بیان کرد: این اقدام خداپسندانه در حال حاضر با همت قرآنیان و فعالان قرآنی جمع‌آوری کمک‌ها آغاز شده است که انتظار می‌رود خیران قرآنی نیز به این مسئله ورود کنند و یاری‌گر مراکز قرآنی در این کمک مؤمنانه باشند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان قزوین، به مؤسسات و مراکز قرآنی فعال در این امر خیر اشاره کرد و افزود: ۳۰ مؤسسه و مراکز و خانه‌های قرآنی از جمله مجمع الحافظین، ستایش توحید، سفیران معرفت، نورالزهرا، نور البیان المبین، امید منتظران مهدی (عج)، علی بن موسی الرضا (ع) و دیگر مؤسسات و مراکز قرآنی در مناطق مختلف استان قزوین، در ایام خاص به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، در فعالیت‌های خیرخواهانه از جمله تولید ماسک و نیز تهیه اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی مشارکت داشته و این کمک‌ها را در بین افراد نیازمند توزیع کردند.

وی با تأکید بر ادامه رسیدگی به افراد نیازمند، خاطرنشان کرد: در این راستا بسته‌های معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه شده که بین نیازمندان استان قزوین توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha