دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ استاندار قزوین گفت: هزینه کردن برای حوزه علمیه نوعی سرمایه گذاری است که منجر به تربیت نیروی انسانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین عصر امروز در جلسه با مدیر حوزه علمیه استان ضمن قدردانی خدماتی که مجموعه طلاب و روحانیون در عرصه های فرهنگی و دینی استان انجام داده اند، گفت: قزوین از پیشینه غنی فرهنگی و دینی برخوردار است، البته در گذشته روش های علمی مکتب خانه ای بود و همه در یک مکان و حوزه به تحصیل علوم مختلف می پرداختند، اما امروز با تخصصی شدن امور، تحصیل در علوم نیز تخصصی شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه هزینه کردن برای حوزه علمیه نوعی سرمایه گذاری است که منجر به تربیت نیروی انسانی می شود،  اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در حد توان در تامین نیازهای حوزه علمیه قزوین کمک کنیم. 

جمالی پور با بیان اینکه امروز امروز قزوین در همه ساختارها از یک عقب ماندگی قابل توجه رنج می برد که شاید مسئول این وضعیت، کم توجهی نخبگان  طی دهه های گذشته باشد، بیان کرد: با وجود همه خدمات ارائه شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قزوین هنوز در حوزه های درمان، ساختارهای آموزشی، فضاهای اداری، راه و ... نیازمندی های زیادی دارد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: باید با انسجام و همدلی بتوانیم برای حل مشکلات و کمبودهای استان در حوزه های مختلف گام برداریم، هرچند که راه سختی  پیش رو داریم.

استاندار قزوین همچنین پس از دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین به همراه مسئولین حوزه استان از مدارس علمیه سردارین،  صالحیه، شیخ الاسلام و امام صادق (ع) بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha