شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد بیگی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در راه خدمت به مردم خدا را در نظر داشته باشند و خدمت به مردم را با قصد قربت انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی، ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین، در سالن اجتماعات استانداری، گفت: امروز که مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرده، نمایندگان اهتمام جدی دارند که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی جامه عمل بپوشانند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه جدی و درخواست مردم از ما این است که بتوانیم به وعده های انتخاباتی عمل کنیم.

وی با بیان اینک  مسئولان در انجام وظایف خدا را در نظر داشته باشند و خدمت به خلق را به قصد قربت انجام دهند، تصریح کرد: اگر مدیران از فرصت ها استفاده کنند، مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم به راحتی حل می شود.

خانم محمدبیگی اظهار کرد: خوشبختانه ایران اسلامی ظرفیت های فراوانی دارد و اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم اهداف مدنظر نظام به خوبی تحقق خواهد یافت.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت اقتصادی می توان با اتکا به ظرفیت های داخلی به نتیجه رسید و باید نگاهمان را به جای خارج، به داخل کشور و ظرفیت های آن معطوف کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، موضوع فرهنگ در جامعه را با اهمیت دانست و عنوان کرد: مهمترین دغدغه حال حاضر جامعه، دغدغه اقتصادی و فرهنگی است، دغدغه ای که مقام معظم رهبری نیز به آن بارها در طی سخنرانی های مختلف خود اشاره فرموده اند.

وی افزود: برنامه های فرهنگی، اجتماعی و هنری را در اولویت فعالیت ها قرار داده ام، چرا که ابزار فرهنگ و هنر برای رفع معضلات و آسیب ها بسیار کار آمد و موثر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha