جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کاستی های مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین بر طرف شود و ایده های نو جهت ارتقاء این مرکز مطرح و اجرایی گردد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی، صبح امروز در جمع اعضای مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین، در سالن اجتماعات معاونت تهذیب حوزه استان، گفت: از اهداف اصلی ما ارتقای دانش و مهارت و توانمندسازی مشاوران است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تأکید بر ضرورت بروز رسانی اطلاعات علمی و تخصصی مشاوران، افزود: امروز باید بیش از پیش اطلاعات مشاوران به روز و متناسب با فضا و شرایط امروز جامعه باشد تا آحاد مردم و جوانان بتوانند بهره حداکثری از مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: فضای مجازی دارای انواع آسیب های فردی و اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که دشمن در فضای سیاسی و امنیتی تلاش می کند تا سلامت روحی و روانی جوانان ما را خدشه دار کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی و کارگاهی برای مشاوران بیان کرد: اهتمام و تلاش برای فراگیری دانش و مهارت از دیگر اهداف مسئولین مرکز مشاوره حوزه علمیه می باشد البته عمده مهارت افزایی به عهده فرد است و خود فرد باید بتواند از این دوره های آموزشی حداکثر بهره را ببرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خطاب به مشاوران مرکز مشاوره حوزه قزوین بیان کرد: ساختمان مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین مطلوب نیست و باید تلاش کنیم که مجموعه ای را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم این امر به خوبی محقق شود.

در ادامه، حجت الاسلام سید رضا موسوی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، گفت: امروز اعتمادی که آحاد مردم و خانواده ها به مشاوران مذهبی دارند بیشتر از مشاوران غیر مذهبی است، چرا که هم مهارت و هم تعهد دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از مشاوران حوزه علمیه قزوین، عنوان کرد: شاید امروز سختی هایی در این مسیر وجود داشته باشد اما یقین بدانید که این ها جزء باقیات الصالحات است و در آینده نتایج آن را خواهند دید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha