جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از تمدید زمان ثبت نام داوطلبان تحصیل در حوزه تا ۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین، گفت: مسئولان حوزه و مدیران مدارس علمیه فعالیت‌های جاری که انجام می دهند باید همراه با علاقه باشد و اگر این چنین نباشد خروجی کارشان مطلوب نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به عوامل تأثیرگذار در پیشرفت کار، افزود: توجه ما به مسئولیت های اجتماعی تابع این است که از تخصص یا خدمتی که انجام می دهیم غافل نشویم و اگر به خدمتی که در حال انجام است، توجه شود قاعدتاً مسئولیت اجتماعی از هیچ فردی ساقط نمی شود و از طرفی تلاش برای برقراری مسئولیت اجتماعی به افراد کمک می کند که تأثیری مثبت بر پیشرفت کار و جامعه داشته باشد.

وی بیان کرد: مسئولینی که در مدارس و مراکز حوزه علمیه قزوین وظیفه ای بر عهده آنها نهاده شده باید پاسخگو باشند و به وظایف محوله به نحو احسن عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به تمدید تاریخ پذیرش طلاب برای سال تحصیلی جدید تا ۵ تیر، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران مدارس و اساتید باید با تمام ظرفیت در جهت جذب طلاب با استعداد و توانمند مکتب امام صادق(ع) اهتمام جدی داشته باشید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha