پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این که پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود، گفت: استقلال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای مرتضی شهامی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین با بیان اینکه هر جا کاری پیش رفته با حضور و مشارکت مردم بوده است، اظهار کرد: هنر امام خمینی(ره) این بود که از همان اول مردم را با انقلاب همراه کرد و همین مهم سبب شد که کار انقلاب اسلامی پیش رفته و به پیروزی برسد.

وی همراهی مردم را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: همراهی مردم و جامعه با طرح‌ها و ایده‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مستلزم آن است که مردم توجیه شوند و اگر این امر تحقق یابد، یقیناً جامعه با شما همراه خواهد شد.

امام جمعه قزوین فرهنگ‌سازی را اصل بسیار مهم در حوزه فناوری اطلاعات دانست و تأکید کرد: همراهی و همکاری مردم و مسئولان با شما عزیزان نیازمند فرهنگ‌سازی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و پیش از آن که قدمی برای اجرای ایده‌ها بردارید، فرهنگ‌سازی را مدنظر قرار دهید تا اجرای ایده‌ها با سرعت و موفقیت تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: شما عزیزان اگر بتوانید جامعه را نسبت به منافعی که از توسعه فناوری‌ها می‌برند، توجیه کنید، یقیناً با شما همراه شده و شما را در تحقق اهداف ارزشمندی که دارید، همراهی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر حفظ اسرار کشور و جلوگیری از نفوذ دشمنان در اطلاعات مردم تأکید کرد و گفت: این سفارش قرآن است که اجازه ندهیم دشمنان و غریبه‌ها بر اسرار جامعه اشراف داشته باشند و هر چه در این حوزه به سمت استقلال پیش برویم، از نفوذ دشمنان نیز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha