شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام شرف پور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با بیان این که نمایندگان مجلس یازدهم باید درک عمیقی از اهمیت تولید داشته باشند، گفت: جهش تولید موجب رفع مشکلات بیکاری و بهبود معیشت اقتصادی مردم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی شرف‌پور، صبح امروز در جلسه شورای مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه قزوین، گفت: وضعیت اقتصاد ایران هم اکنون در شرایط ویژه ای  قرار گرفته و نمایندگان مجلس در کارهایشان باید این مسئله را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: عمده مسائل مهم کشور حول محور اقتصادی است، یعنی مهمترین موضوعاتی که باید مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، جهش تولید است که باعث ایجاد اشتغال و عبور از رکود است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که نمایندگان مجلس یازدهم باید به صورت ویژه ای بدان اهتمام جدی داشته باشند وضعیت معیشتی مردم است که خوشبختانه ریاست جدید مجلس شورای اسلامی که شخصیتی انقلابی و جهادی است بر بهبود وضعیت معیشت مردم تأکید داشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی باید در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام های محکمی بردارند و تلاش کنند تا دغدغه ایشان در راستای بهبود معیشت مردم به نتیجه برسد.

حجت الاسلام شرف‌پور اظهار کرد: زمانی می توان گفت مجلس شورای اسلامی به شعارهای خود جامه عمل پوشانده که خواسته مردم و آنچه مورد نظر مردم بوده را عملیاتی و به مرحله اجرا در آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در سال جهش تولید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود آمار بیکاری کاهش یافته و می توان به بهبود معیشت مردم بیشتر امیدوار بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha