پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجلس

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) همدان گفت: مجلس تراز انقلاب، باید دارای نمایندگان، مصوبات و قوانین و عملکردی باشد که بتواند انقلاب اسلامی را نه‌ تنها در ریل اصلی خود نگه دارد، بلکه آن را چندین گام نیز به پیش ببرد.

طاهره افشین زاد در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در همدان، یا اشاره به ویژگی های مجلس تراز انقلاب، گفت: شاخصه مجلس و نماینده تراز انقلاب اسلامی براساس اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قابل بیان است.

وی افزود: مجلس تراز علاوه بر داشتن وظایف و کارکردهای یک مجلس مطابق با استانداردهای عمومی، باید دارای یک سری مختصات و ویژگی‌هایی از جنس و ماهیت انقلاب اسلامی هم باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)همدان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب، باید دارای نمایندگان، مصوبات و قوانین و عملکردی باشد که بتواند انقلاب را نه‌تنها در ریل اصلی خود نگه دارد، بلکه آن را چندین گام نیز به پیش ببرد.

وی ادامه داد: تک تک نمایندگان منتخب مردم باید از ویژگی هایی چون خداباوری، ولایت محوری، روحیه انقلابی و تفکر جهادی، تخصص و تعهد، بصیرت، روحیه ضداستکباری و شجاعت ایستادگی در برابر مستکبران عالم، مردمی بودن، اهل انصاف، مرزبندی روشن با دشمنان و جریان فتنه، برخورداری از تقوای فردی و جمعی، عدالت محور بودن، روحیه خدمت و مبارزه با فساد، استقلال اندیشه و استقلال در مواضع سیاسی برخوردار باشند.

افشین زاد در پایان گفت: اعتقاد به مدیریت درون‌زا در کشور امری است که باید هر نماینده‌ای به آن توجه کند و این بدان معناست که نماینده باید به اقتصاد مقاومتی معتقد و در بکارگیری توان داخلی برای ساختن کشور استوار باشد و بپذیرد که تنها راهکار توسعه کشور،  بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha