جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید کاظم موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این‌که در مجلس مشکلات و دردهای مردم را پیگیری خواهیم کرد، گفت: با عنایت خداوند در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اولویت بندی‌های انجام شده، پیگیر مطالبات اقتصادی و عمرانی استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اردبیل، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و رئیس مجمع نمایندگان استان با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تأکید بر این‌که در مجلس مشکلات و دردهای مردم را پیگیری خواهم کرد، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با عنایت خداوند متعال در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اولویت بندی‌های انجام شده، پیگیر مطالبات اقتصادی و عمرانی استان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه به ارائه گزارشی از این مجمع نمایندگان در مجلس یازدهم پرداخت و خاطرنشان کرد: اتمام‌ پروژه راه آهن میانه به اردبیل، انتقال آب از سد عمارت به اردبیل و تحقق منطقه آزاد استان که از دغدغه‌های مهم نماینده ولی فقیه در استان است با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی هم  ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در مجلس، بیان داشت: حل معضل بیکاری و مشکلات استان در اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha