جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی عزتی مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام عزتی گفت: روحیه انقلابی همراه با تلاش جهادی نمایندگان مجلس یازدهم، می تواند بار دیگر صاحبان اصلی نظام را به آرمانهای انقلابی و خدمت به طبقات مستضعف نزدیک کند.

حجت الاسلام مهدی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه انتخاب نمایندگان انقلابی از طرف مردم، شکوفه های امید را در دلها بارور کرد، اظهار داشت: روحیه انقلابی همراه با تلاش جهادی نمایندگان، می تواند بار دیگر صاحبان اصلی نظام را به آرمانهای انقلابی و خدمت به طبقات مستضعف نزدیک کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه افزود: فاصله طبقاتی محصول بی تفاوتی و غفلت مسئولان و وکلای مردم است که به دنبال تصویب قوانینی جهت اصلاح امور زندگی مردم نبوده و از ابزار نظارت بر عملکرد دولت ها که وظیفه ذاتی آنها است، غفلت کرده اند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت نظام اسلامی در اویل انقلاب، خدمات جهادی همراه با روحیه انقلابی بود که شور و نشاط معنوی و امید به آینده را به اقصی نقاط کشور برد که مجلس یازدهم توان انجام این عمل را دارد.

حجت الاسلام عزتی همچنین وضعیت کنونی قیمت ها و گرانی افسارگسیخته را ناشی از غفلت نمایندگان از عمل به تعهدات خود دانست و عنوان کرد: از آنجا حضرت امام(ره) مجلس را عصاره فضائل ملت نامیدند، با وجود مجلس مقتدر و حامی مردم انقلابی، می شود شاهد دولتی در تراز انقلابی اسلامی بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه ادامه داد: با در دستور کار قرار دادن اقتصاد مقاومتی از طرف مجلس یازدهم، می توان به رونق و جهش تولید امیدوار بود که به حرکت درآمدن چرخ های زندگی مردم را در پی دارد.

حجت الاسلام عزتی در پایان گفت: مجلس می تواند نقش اساسی را در حمایت از برنامه گام دوم داشته باشد و با ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، شاهد رشد و شکوفایی آموزه های دینی همراه با وضعیت بهتر رفاه مردم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha